دوره آنلاین Land Your Next Job فارسی همراه با تست
چجوری شغل ایده آلمو پیدا کنم؟
رسیدن به شغل رویایی وقتی شدنیه که ابزار و مهارت های مناسبش رو داشته باشید. توی این سری از ویدیوها، یاد میگیرید که چجوری رزومه حرفهای بنویسن، برای مصاحبه آماده بشید و فرآیند جستجوی کار را از اول ا تا انتها بدرستی مدیریت کنین
اولین قدم برای پیدا کردن شغل رویایی
نکات کلیدی این ویدیو
قبل از اینکه شروع کنید دنبال کار رویایی خودتون بگردید، بهتره چند لحظه در مورد تصورات خودتون از نقش تون توی اون شغل فکر کنید. اینجوری میفهمید که دنبال چی هستید. توی این ویدیو چند تا مورد مهم بررسی شده:
اول اینکه چجوری صلاحیتها، تجربیات، ویژگیها و قابلیتهای شخصی خودتو رو شناسایی و ارائه کنی.
دوم وقتی توی موقعیت مصاحبه با کارفرما واقعی قرار گرفتی، چجوری یک شخصیت قوی و پر ازمهارت از خودت نشون بدی.
چه برای اولین بار میخوایید وارد یک صنعت بشید یا برای چالش بعدی تو حیطه کاریتون خودتونو آماده میکنید، اولین قدم مشخص کردن اینه که چی براتون مهمه.
توی این ویدیو، یادتون می دیم که چجوری شغل عالی پیدا کنید یا چه کارایی انجام بدید تا اون شغل رو بدست بیارید.پس اول باید خوبه خوب خودتونو و مهارت هاتون بشناسید و یادبگیرید چجوری یه داستان جذاب از خودتون برای کارفر بیان کنید.
بیایید با فکر کردن به اینکه از چه چیزهایی لذت می برید، و اینکه کدام صنایع یا شرکت ها برای شما مناسب ترند، شروع کنیم. اگه بتوانید پنج چیز را که از یک شغل میخواهید فهرست کنید، آنها قراره چیا باشند؟
آیا عاشق کمک به بقیه هستید؟
از کار با اعداد لذت می برید؟
یا شاید موقعیتی می خواهید که ساعات کاری منعطفی داشته باشه؟
برای اینکه خودتونو را بهتر بشناسید، از دوستاتون، خانواده و همکاراتون بپرسید که به نظر اون ها کدام کلمات شما را بهتر توصیف می کنه و بزرگترین نقاط قوتتون چیا هست.
تست های شخصیت هم میتوانن بهتون کمک کنن یه سری ویژگیهایی که به طور طبیعی با شخصیت شما مطابقت داره رو پیدا کنید. محبوب ترین تست MBTI هست، اما یکسری تستای آنلاین دیگه هم وجود داره که میتوانید براساس سلیقه خودتون انتخابشون کنید.
وقتی که مشخص کردید شغل رویایی تون می توانه چه شکلی باشه، گام بعدی شناسایی مهارت هاییه که باید توی اون حوزه ارائه بدید.
با نوشتن مدارک، دستاوردهای تحصیلی و “مهارت های سخت” تون شروع کنید – چیزهایی که میشه تعریف و اندازه گیری کرد مثل مدرک تحصیلی من دیپلمه یا سالها توی حوزه طراحی وب کار کردم یا …
بعد، مشخص کنید چه چیزی شما را برای یه شرکت ارزشمند می کنه – فراتر از تجربه کاری یا صلاحیت های شما. برای مثال، مهارتهای رهبری، کار گروهی و ارتباط، نحوه تعاملتون با بقیه. اینا «مهارتهای نرم» نام دارن و امروزه بیش از پیش در تمام صنایع اهمیت دارن و موقعی که به مصاحبه دعوت شدید خیلی بولد میشن
برای اینکه بدونید چجوری فهرست رو بسازید لازمه که هم به چالشها و هم به موفقیتهایی که در گذشته باهاشون دست و پنجه نرم کردید فکر کنید و حتما حتما در نظر بگیرید که کدوم مهارتها توی این موقعیتها بیشتر به شما کمک کردن.
پس از شناسایی مهارت هاتون ، وقتشه که به این فکر کنید که چطور کارفرمارو متقاعد کنید که شما کاندید مناسبی برای این نقش مناسب هستید. این مورد توی رزومه شما دیده می شه و یا ممکنه به طور طبیعی در طول مصاحبه شناخته بشه.
اگرچه درخواستی مانند «درباره خودت به من بگو» ممکنه کاملاً کلی و بدون ساختار به نظر بیاد، یادتون باشه که مصاحبه کننده واقعاً چه چیزی را درخواست میکنه:
مصاحبه کننده معمولا میخاد در مورد تجربیات حرفه ای شما بدونه و اختصاصا بفهمه که با حضور شما در سازمانشون چه ارزشهایی قرار هست به تیم اونا اضافه بشه.
به جای اینکه یکسری بدیهات واقعی از خودتو ارائه بدید، تجربیات قبلیتونو در قالب یه داستان بیان کنید. بهترین داستانها، داستانهایی هستند که ساختارشون واضح و منظمه و شنونده رو به یه سفر میبره.
بیشتر سعی کنید راجع به بزرگترین دستاوردهاتون صحبت کنید. اگه تازه کار هستید، با خیال راحت داستانای موفقیتای کلی از زندگیتون بگید- فقط مطمئن بشید که روی ویژگیهای قابل انتقال مرتبط با موقعیت مورد درخواست تمرکز کرده باشید. با یه مثال این مورد رو شفاف تر می کنم: یه موفقیت شخصی توی دانشگاه یا یک نقشی که داوطلبانه اجرا کردید رو برای نشون دادن مهارتهای ارتباطی یا حل مسئله استفاده کنید.
یادتون باشه که دلیل این کار را بولد کنید و به کارفرما نشان بدی که چقدر انگیزه دارید تا برای شرکتش کار کنید.
برای جمع بندی، سعی کنید این نکات مهم را در زمان ارسال رزومه برای کارفرما به خاطر بسپارید:
– کلمات کلیدی که مهارتها و تواناییهاتونو به بهترین شکل نشون میده شناسایی کنید
– روی دستاوردای حرفهای یا تحصیلی مرتبط با اون عنوان شغلی تاکید کنید.
– به داستانتون اعداد اضافه کنید تا ملموستر بشه، مثلا، “3” سالها تجربه در طراحی وب»، یا «توی شغل قبلیم، موفق شدم هزینههای سالانه شرکت رو تا 25 درصد کاهش بدم»
– شرح شغل رو به دقت بررسی کنین تا مطمئن بشید که نیازهای شرکت رو برآورده میکنین
حالا شما آماده اید تا به کارفرما نشون بدید چرا باید شمارو استخدام کنن!
برداشتن این اولین قدمها شما را در مسیر درست هدایت میکند و به شما کمک میکند تا تشخیص دهید کدام شغل برای استعدادهای شما مناسبتر است.
تست آنلاین شغل مناسب من رایگان
How useful was this post?
Click on a star to rate it!
Average rating 4.5 / 5. Vote count: 22
No votes so far! Be the first to rate this post.
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
1 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
باسلام
با خرید بازدیدهای واقعی رنک ایرانی .ir ، ضریب پرش و زمان ماندگاری سایت خود را اصلاح کرده و رتبه سیمیلاروب ، جایگاه گوگل و ترافیک سایت خود را ارتقاء دهید.
از فاکتورهای مهم در سئو و بهبود رتبه سایت در گوگل، کاهش بانس ریت (ضریب پرش) و افزایش زمان ماندگاری (Dwell Time) است. منظور از ضریب پرش یعنی درصد بازدیدکنندگان که پس از ورود به یک صفحه از سایت شما بدون انجام عملی، از همان صفحه خارج میشوند. و منظور از زمان ماندگاری مدت زمانی است که کاربر در سایت شما صرف می کند. سایتی که ضریب پرش پایین تر و زمان ماندگاری بیشتری داشته باشد از نظر گوگل با ارزش تر خواهد بود.
ارسال بازدیدهای کاملا واقعی
آی پی های یکتا
آی پی های ایرانی
زمان بازدیدها 110 ثانیه
———–
افزایش بازدید سایت
بهبود رتبه گوگل
———–
بهبود رتبه سیمیلاروب
———–
افزایش بازدید ویدیوهای آپارات
سیستم افزایش بازدید سایت
بهبود رنک گوگل
رنک ایرانی
راه های ارتباطی ما:
آیدی تلگرام، ایتا و اینستاگرام
توضیحات تکمیلی:
منظور از نرخ فرار یعنی درصد بازدیدکنندگانی هستند که پس از ورود به یک صفحه از سایت شما بدون انجام عملی، از همان صفحه خارج میشوند. نتیجه یک تحقیق نشان میدهد نرخ پرش با رتبهبندی سایتها در صفحه اول گوگل ارتباط نزدیکی دارد. منظور از زمان ماندگاری مدت زمانی است که کاربر در سایت شما صرف می کند. هنگامی که کاربر وارد یک وب سایت میشود تا زمانی که بخواهد مجددا به صفحه جستجوی گوگل بازگردد، این زمان را Dwell Time یا زمان ماندگاری کاربر می نامند. درواقع میتوان گفت این زمان هر چه قدر بیشتر باشد، سایت از نظر گوگل با ارزش تر خواهد بود. این زمان بظور متوسط 2 دقیقه و 17 ثانیه برای صفحات اینترنتی است.
تعرفه کاهش تضمینی رتبه سیمیلاروب :
رنک زیر 100 هزار ایران با مبلغ 50 هزار تومان
رنک زیر 50 هزار ایران با مبلغ 70 هزار تومان
رنک زیر 30 هزار ایران با مبلغ 90 هزار تومان
رنک زیر 20 هزار ایران با مبلغ 120 هزار تومان
رنک زیر 15 هزار ایران با مبلغ 150 هزار تومان
رنک زیر 10 هزار ایران با مبلغ 200 هزار تومان
رنک زیر 7 هزار ایران با مبلغ 300 هزار تومان
رنک زیر 5 هزار ایران با مبلغ 400 هزار تومان
رنک زیر 4 هزار ایران با مبلغ 700 هزار تومان
رنک زیر 3 هزار ایران با مبلغ 1 میلیون تومان
رنک زیر 2 هزار ایران با مبلغ 2 میلیون تومان
رنک زیر 1500 ایران با مبلغ 2.5 میلیون تومان
رنک زیر 1000 ایران با مبلغ 3 میلیون تومان
زمان تحویل : دو ماهه
* بازدیدهای واقعی ایران *
* امکان انجام یک هفته بازدید تست *
* امکان پرداخت مرحله به مرحله هزینه *
* تضمین ثبات و نگهداری رنک سیمیلاروب به شرط تمدید *
* تضمین کاهش بانس ریت و افزایش زمان ماندگاری *
لیست به روز تعرفه ها در لینک زیر: