تولید محتوا، فرآیند تولید ایدههای موضوعی محسوب میشود که برای خریداران شما جذاب است. میتوانید محتوایی نوشتاری یا تصویری پیرامون آن ایدهها ایجاد نمایید. همچنین از آن اطلاعات، محتواهایی به صورت وبلاگ، ویدئو، اینفوگرافیک یا سایر قالبها، تولید کنید.
طراحی سایت یا وب دیزاین Web-Design به مراحل طراحی و ساخت یک پایگاه اینترنتی جهت اطلاعرسانی، معرفی شرکت و ارائه محصولات آن گفته میشود. طراحی وب سایت یک پروسه است که از لایهسازی صفحات وب، تولید محتوا، طراحی گرافیکی و رعایت اصول سئو تشکیل شده است. پیش از بررسی مراحل طراحی وب سایت، به مختصری از تاریخچه طراحی آن میپردازیم.
موتور جستجو یا search engine به برنامه ای گفته میشه که کلمات کلیدی رو در بانک های اطلاعاتی وب جهانی جستجو می کنه و در اختیار کاربرانی که در جستجوی کلمه مورد نظرشون هستن قرار میده مثل سایت های Google ، Yahoo ، MSN و …هر زمان که شما در موتور های جستجو یک کلمه یا سوال و عبارتی رو جستجو کنید فهرستی از وب سایت های مرتبط با موضوع شما نمایش داده می شه. بیشتر این موتور های جستجوگر مثل Directory ها اطلاعات طبقه بندی شده دارن . موتور جستجو با دقت وب سایت ها رو زیر نظر می گیره و با خوندن متن های اصلی یک ایده درباره موضوع اصلی سایت به دست میاره و اونها رو در یک دیتابیس بزرگ فهرست بندی می کنه. سال 1990 اولين موتورهاي جستجو شروع به کار کردن ، آن زمان مردم موتورهاي جستجو را به ديد يک ليست فهرست شده نگاه ميکردن، رتبه سایت ها بر اساس حروف الفبا انجام ميشد مثلا صفحه AAA در بالاي اين ليست وجود داشت. بعد از رشد دنیای وب در جهان ، کم کم این موتورهای جستجو دارای الگوریتم های پیچیده تری شدن.
توضیحات زیادی برای ویدئو مارکتینگ ( video marketing ) یا همان بازاریابی ویدئویی وجود دارد:
ویدئو مارکتینگ به مفهوم ساخت ویدئو از محصولات یا خدمات و انتشار آن در رسانه های دیجیتال بمنظور جذب مخاطب هدف است.
ویدئو مارکتینگ یکی از روشهای بازاریابی است که در آن مخاطب توسط یک فیلم تبلیغاتی جذب خدمات یا محصولات یک برند می شود.
منظور از ویدیو مارکتینگ فرایند تولید و انتشار ویدیو در وب سایت و شبکه های اجتماعی است که اهداف معرفی محصول و خدمات و همچنین جذب مشتری و افزایش فروش را دنبال کند.
ویدیو مارکتینگ اکران ویدئو تبلیغاتی به منظور جذب مخاطب و تبدیل آن به مشتری اطلاق می شود.
در هر تلاشی در جهت فروش، چرخهای وجود دارد. این چرخه زمانی شروع میشود که مشتری احتمالی از وجود پیشنهادی آگاه میشود و به طور ایدهآل با خرید به پایان میرسد. این چرخهی فروش میتواند بسیار سریع باشد مانند خرید محصولات غذایی، یا فرایندی طولانی باشد مانند خرید تجهیزات سنگین یا ساختمانها. مشتریان احتمالی علاقهمند، در مراحل مختلفی از این چرخه در نظر گرفته میشوند که کانال ارتباطی نامیده میشود. کارشناسان بر سر این موضوع توافق دارند که مراحل این کانال ارتباطی عبارتند از:
سرنخ: این اصطلاح به فرصتهای جدید مبتنی بر تعلق احتمالی مشتری به گروهی (مانند کسانی که محصول مشابهی را در گذشته خریداری کردهاند) اشاره دارد.
مشتری احتمالی: با خریدار بالقوه از طریق تماس سرد (تماس تلفنی) ارتباط برقرار میکنید و ممکن است او به پیشنهاد شما علاقهمند شود.
مشتری احتمالی واجد شرایط یا «گرم»: نیازهای مشتری احتمالی از طریق پیشنهادتان برآورده میشود و او برای خرید متقاعد میشود.
مشتری احتمالی «داغ»: فروشنده در شرف بستن قرارداد است. مخالفتهایی از سوی خریدار وجود دارد که قبل از فروش باید رفع شوند.
مشتری: خریدار تصمیم به خرید میگیرد.
پس از آنکه فروش به انجام رسید، مدیران باید مطمئن شوند که این مشتری، به مشتری همیشگی تبدیل خواهد شد. برای این کار، فروشنده میتواند ارتباط خود را با مشتری حفظ کند یا محرکهایی برای تکرار خرید پیشنهاد دهد. عملکرد شرکت پس از فروش، به اندازهی خود تجربهی فروش اهمیت دارد. ممکن است کسبوکارها میلیونها تومان خرجِ پی بردن به سطوح رضایت مشتریان خود و وفاداری آنها به شرکت کنند. با این حال، این مسئله به طور عمده مورد قبول است که تلاش برای حفظ مشتریان فعلی نیازمند تلاش کمتری در مقایسه با جذب مشتریان جدید است. به همین دلیل، مدیر باید به تمرین مدیریت روابط مشتری (CRM) بپردازد.
آموزش نحوه راه اندازی و نگهداری موتور برق
برخی موتور برق ها آلودگی صوتی بسیار زیادی دارند که به مرور زمان ممکن است موجب آسیب های شنوایی شود. برای حل این مشکل می توانید از موتور برق های کانوپی دار یا به اصطلاح سایلنت استفاده کنید. این موتور برق ها که دارای اتاقک عایق بندی شده در اطراف ژنراتور هستند از انتشار صدای دستگاه به خارج از محیط جلوگیری می کنند که این امر در کاهش صدای موتور برق بسیار موثر است. اگر از موتور برق های بدون کانوپی یا اوپن استفاده می کنید بهتر است موتوربرق را در فضای آزاد و دور از منطقه مسکونی نصب کنید. اگر محل نصب موتور برق در یک منطقه مسکونی می باشد بهتر است حتما از موتور برق های کانوپی دار استفاده کنید که آلودگی صوتی کمتری دارند.
تا جای امکان فضای قرار گیری موتور برق باید مسقف باشد تا به دور از نور خوشید و بارش های باران و برف قرار گیرد زیرا نور خورشید به قطعات پلاستیکی و شیلنگ ها و اتصالات آسیب زده و بارش های جوی نیز خطر اتصال برق، برق گرفتگی و آسیب به افراد و دستگاه را به همراه دارد.
افزایش فروش اولین دغدغه و خواسته هر فروشگاه آنلاین نوپا و یا قدیمی می باشد. اگرچه در زمینه کسب و کار آنلاین توصیه ها و نکات زیادی مطرح شده است، اما اغلب این موارد جنبه عمومی دارند. به سراغ نکته های کلیدی و بنیادی و بسیار تأثیرگذار می رویم. نکات و آموزش هایی که در صورت اعمال صحیح آن ها در تجارت خود، می توانید مطمئن باشید که در مسیر موفقیت قدم برداشته اید.
ما بعد از مدت ها تحقیق و پژوهش در زمینه فروش آنلاین و بررسی عمیق این حوزه به نتایج زیادی دست پیدا کرده ایم که قصد داریم در ادامه نتایج به دست آمده و در واقع نکات مربوطه را در این مقاله جامع برای شما بازگو کنیم. در این مقاله به شیوه ها و روش های افزایش فروش آنلاین اشاره می کنیم. روش های مذکور شامل موارد تخصصی و همچنین عمومی می شوند و همگی آن ها در کنار یکدیگر به افزایش استراتژیک و بلند مدت فروش شما کمک می کنند.
قابل ذکر است که این تکنیک ها هر دو نوع فروش یعنی فروش کالای فیزیکی و فروش خدمات را شامل می شوند.
گواهی های سئو چیست و چه اهمیتی دارد؟ گواهی های سئو توسط پلتفرم ها یا برندهای آموزشی ارائه می شود. به طور معمول شما یک دوره می گذرانید، در انتهاب دوره یک ارزیابی یا تکلیف را تکمیل کرده و پس از اتمام موفقیت آمیز، گواهینامه ای برای نشان دادن کار خود دریافت می کنید. در خصوص گواهی های سئو باید بدانید که گوگل هرگز این گواهی را صادر نمی کند. بنابرین اگر مجموعه ای ادعای داشتن گواهی گوگل کرد، مطمئن باشید که کاسه ای زیر نیم کاسه است! برای مشاهده جزئیات مدرک روی آن کلیک کنید.
دریافت این مدرک واقعا سخته، اگه میخواستم مثل خیلیا 100 افرین های ابتدایی رو هم میزاشتم اینجا تا 2 روز صفحه رو باید اسکرول میکردید. برای مشاهده با کیفیت بالا روی تصویر کلیک کنید.